Vart tar tiden vägen?!

Hej!
 
Nu ska ni får lite bilder på vår skatt! :D
 
 


 
Hos Bästa Pappa hemma hos farmor o farfar ppå middag.
 
 
 
Hos farfar! 1a dagen hemma.
 
 
Kodjo vaktar Freja
 
Moster mys.
 
Ännu mer moster mys med bästa ELIN!
 
O självklart lite farbror mys också ju!
 
Farmor o farfar 1 dagen hemma.
 
Jag kan inte fattar hur tiden baras försvinner, Nu e Freja hela 12 dagar !
I hewlgwn har det varit kalas för hela slanten eftersom jag fyllde år .. Det har varit j'ttemysigt .
Idag var faster Caroline, Daniel o lillkusinen Lovisa här o hälsade på Freja.
Imon kommer BVC hem o sen ska jag o Freja julpyssla med mormor o moster o kusinerna! 
Det ska blir så kul.. Nu ommer snart Robert som vanligt för det är gamenight! 
Tycker om dem här söndagskvällarna! Inget stress bara amerkansk fotboll hela kvällen utan att behöva göra någonting. 
 
Vi måste komma på nå¨got bra datum tjejer , vi vill träffa er nu! 
 
PUSS på ER!! 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Tove

Va härligt att få se lite bilder på fina Freja!! Ser framemot att få träffa er snart!

Svar: Vi vill träffa er!!
Madelene

2012-12-16 @ 21:44:56
Postat av: Ronja

Vad mysigt! Fin den första bilden var på lilla prinsessan :) Jag längtar efter att få krama på er

2012-12-17 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: