Torsdag!

Idag har jag, Freja och Kodjo haft en lugn dag då mamman inte sov så bra inatt..mm.
Veckan ha varit kanon. Måndagen fick jag äntligen tummen ur och åkte och fick massage i Karlskrona av en KANON massör, shit va bra hon va! Jag fick det i presnet förra året av Henric men ha inte fått tummer ur som sagt..
I onsdags var jag i Kalmar och strosade själv o shoppade lite, så skönt . Freja var hos sin mormor med sina kusiner o moster också så hon va nöjd:D sen mötte jag upp de finaste tjejor som finns för mys o mat! TACK! Det behövde jag.. 
 
Imorgon ska jag o Freja till stan med mamma o sen blir det fredagsmys! 
Lördag ska vi hjälpa mamma o pappa att flytta lite möbler och söndag ska jag o Henric på Kff-Mff.
Som jag längtar .. Inte varje dag vi få vara vi o inte mamma o pappa.. 
 
Här kommer bildstorm:D
 
Det Vackraste i mitt liv! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: