Uppdatering!

Hej..
 
Idag har det varit jobb som gällt och inte mjycket mer än så.
Provade på att gå med Kodjo i sin nya sele och det gick jättebra. 
Han drar väldigt mycket annars men med selen kan han inte det så det är jätte skönt.
Nu är vi även inne i v35 och första gissningen är den 30 November av Jejja, mmm... 
tror inte riktigt den kommer då men man vet aldrig.
Ska lägga upp listan och en bild sen så få ni se:D
 
Saknar er brudar ... 
 
ps: ska blir väldigt kul att ni kommer hit ändå den herlgen:D 
 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ronja

Spännande! Jag återkommer med nu, jag går på första instinkten, flicka. Och datum sa jag väl 23:e/12? :)
det ska bli mysigt att komma hem till dig, hoppas tjejen håller sig inne till den 23:e ;)

Svar: Japp 23/12 o en flicka. Jag hoppas på vilken dag som helst utan 24:)
Madelene

2012-11-29 @ 07:43:24
Postat av: Tove

Va svårt då! Men jag tror de blir en tjej och att hon kommer den 1 januari :) ska bli så kul att se dig nästa helg . Hon får iaf stanna inne tills dess <3

Svar: Haha. Du hade bara rätt på flicka:) hon ville inte vara kvar längre:)
Madelene

2012-11-30 @ 06:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: