Kodjo vår Kodjo

I 4 1/2 år har han funnit i våra liv.
Mycket kärlek men också många gråa hår!
Sista tiden har jag varit mest ledsen dock för jag känner att jag inte räcker till för alla och få dåligt samvete för vad jag ön gör!
Det gå inte! Jag mår inte bra, barnen få lida ich framför allt få kodjo lida. Han behöver mer tid och vi ha inte den tiden tyvärr.
Så nu ska han placeras om till ett fint par på Öland som bo på en god i 50 års åldern och ha en labbe till.
Jag hade ångest när vi la ut annonsen och trodde inte vi skulle få sån respons men vi blev ber mejlade. Jag började gråta av lättnad när dessa skrev, dem kändes så rätt. När de kom hit kändes de lika bra men sen hade vi ett par till och dem var också bra så vi ha haft beslut ångest men nu hoppas vi (peppar peppar) att dessa bli bra för älskade hund!
Jag bli ledsen när jag tänker att jag inte få träffa honom mer men för hand skull så bli detta det bästa! 💗



Kommentarer
Postat av: Caroline

Skittufft ju.... men fint ändå att ni klarar av det. Han har haft det bra hos er och får det alldeles säkert bra i sitt nya hem också. Har ni bestämt när det blir...?

Svar: Nä, nästa vecka tro vi.. så nu ska jag njuta denna. 👍🏻😉
Madelene Åstedt

2016-10-24 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: