Så vad gör man?!

Myser med den fyrbenta dsmiljemedlemen efter en långpromenad i skogen med honom o Ebba! 

När jag kom tillbaka efter promenaden så hämtade mormorn o morfarn o Annie upp Freja för en stadsresa! Gissa att hon blev göad o jag o Henric chockade😂
så vad gör man då när man inte var beredd på detta?! Jo vi myser i soffan!😁 
Så skönt!
Henric är ute i skogen en runda o Ebba sover sen 1 timme.
Jag ha presic vaknat efter somnat som stora skeden!
Alltså igen så underbart!

På måndag åker Vi! Imon lämna vi kodjo på hundpensionat👍🏻 (kommer dock saknar ihjäl mig men han kommer förmodligen inte vilja följa med hem😂)





Ebba träna på att krypa😂




Kommentarer
Postat av: Caroline

Sådana spontangrejer gillas!!!! Å herregud vad Ebba har ändrats!!! Så lik Freja nu igen

Svar: Verkligen! Jag håller faktiskt med, tycker hon är ganska lik Freja i uttryck o så nu😃
Madelene Åstedt

2016-01-30 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: