Framtid?

Miljontalsgånger har jag frågat mig själv under mitt 23åriga liv vad jag vill göra när jag blir stor. Jag har funderat i timmar, jag har sakta provat mig fram genom olika yrken, olika städer, ja till och med ett annat land. Men jag ska erkänna att inte ens Englands fina landsbygd eller Stockholms storstad duger för mig. Jag gillar Sverige, jag gillar årstiderna, jag gillar säkerheten, du står aldrig själv på bar mark.

      

Men framför allt älskar jag platsen i mitt liv där jag befinner mig just nu: Jag är fästmö till en underbar man och vi väntar vår första bebis. Jag är dotter till dem absolut bästa föräldrarna man kan ha. Jag är syster till två fina systrar och jag är moster till två underbara syskonbarn! Så det gör inget att jag inte vet vad jag gör om 10 år för dem här personerna har format mig och gjort mig till den jag är idag och lärt mig att jag duger precis som jag är!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: