Freja

Hej!!
 
 det blev en liten freja ingmarie britt åstedt som föddes den 4/12-12 ..
vattnet gick vid ca 22.30 o vi va på bb vid ca 24 o sen gick det snabbt.
inte ens barnmorskorna fattade att det skulle gå så snabbt.
men på 20 min inne på förlossningen o sen va lill tösen ute..
hon hade dåligt sockervärde så vi ha sondmatat henne men försöker nu bara amma ose om det räcker, just nu ha jag en väldigt trött Freja som bara sover. Nen hon är sååå fin o sååå snäll.
vi är dock trötta på sjukhus o vill nu hem men vi vet inte än när vi få komma så det är tveksamt om söndag tjejer men kanske ni kan i veckan? Jag hörvav mig lite senare:)
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh så fina, vad mysigt det ser ut :) Ja men det förstår vi ju om det inte funkar på söndag, vi får boka in ett nytt datum i så fall! :)

2012-12-06 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: