Helgen!

Helgen har varit fantastiskt kul!
 
Fredagen var det jobb som gällde på H&M, det va länge sen, det var superkul.
Men efter en rolig men tuff dag så va det skönt att komma hem, där möttes jag av min underbara sambo som lagat varma mackor! Lördagen började med städning av huset och sen kom finaste Anna- Sara o hennes man Victor, hur trevligt som helst .. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt skulle vi över till grannen på kräftskiva.
Hur kul som helst, dock är jag lite tråkig men det e sjukt tråkigt att vara nykter!
Men idsg mår jag bra o även Henric ( tack o lov! ) men vi ha bara tagit det lugnt, vilket ha varit skönt..
Kodjo ha varit trött idag också, det är värmen tro jag allt..
 
Nu ska jag laga lite mat. Hörs!!
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: